17 juli 2007

22.27

Hey, jag är väl inte alltför aktiv vad det gäller mitt skrivande av blogg. Får skylla på hyperaktivitet från min sida, Malin åker till Norge på söndag så jag måste hinna så mycket som möjligt innan hon lämnar mig i tre långa veckor. Jag mer eller mindre dör innombords. Kvalitetstid prioriteras alltså högst!

Men jag känner endå att jag måste leverera en fullständig rapport från Arvikafestivalen 07, och jag lovar att den kommer så fort tid finns. Tillsvidare finns bilder till förfogande i min bilddagbok.

Nu ska jag lägga mig och bläddra i senaste nummret av Elle och försöka varva ner. Min blodsockernivå är upp i skyarna efter att jag och malin smällt i oss en gigantisk gottepåse efter middan. Men jobbet står för dörren i gryningen, och tiden är knapp så puss och gonatt :)

Inga kommentarer: