04 juli 2007

18.37 onsdag

Jag jobbar. Mestadels hela tiden. Pewh, men jag gillar det, I do. Det är ju tänkt att jag ska bli rik. Vädret verkar ju inte vilja vara på min sida så det gör väl detsamma. Malin är ju i Norge, alla bara jobbar endå. So I guess I have to do the same.

Men fredagen stavas LEDIG. How fucking wonderful. Det firas med en dag i Pennybridge centrum, kanske en lunch på mitt favoritställe La Baguette? Det märks, men kläder ska inhandlas, så även skor och annat nödvändigt tjafs. en svart klänning stor överst på listan, gärn en somrig.. Som den från Christina Wessen härintill. Sen väntar en hel helg utav hårt slit. Eller det var en lögn, sliter vill jag inte påstå att jag gör, men jag jobbar i alla fall, collect money. And everyone knows that I like my money right where I can see them, hanging in my closet.

Och nu, powerwalk och yoga, måste ha en snygg kropp tills.. Ja, helst nu ;) Pusss !

Inga kommentarer: