23 juni 2007

Youn know, we don't give a fuck it's not your birthday

Jag är väl kanske inte världens bästa människa vad det gäller att skriva. Eller jag skulle kunna vara, om bara tid fanns. Jag vet liksom inte vart all min överflödstid tar vägen, jag gör väl inget?
Jag tränar inte.
Jag har ingen pojkvän.
Jag är inte politiskt aktiv.
Jag är ingen datanörd.

Hursomhelst har jag hunnit fylla år, igår stog det F20 på min lunarsida. Flicka 20 år. Heh, jag kommer ändå alltid att vara 14 i min själ. Jag kommer fortfarande tycka om 50-öres tuggummin, killar på mopeder, Basshunter och folkölsfylla med hångel och händer innanför tröjan. Jag ska fortsätta att ta så lite ansvar som möjligt. Beställa Happy Meal på McDonalds, handla kläder på BikBok och se på Eva och Adam. Jag är ingen stor flicka. Ibland kanske jag borde vara det, men jag trivs så bra som jag har det nu. Alldeles förträffligt för att vara exakt.

Puss och grattis till mig !

Inga kommentarer: