28 maj 2007

23.24

Somnade direkt efter jobbet och vaknade för någon timme sedan. Fint, det innebär att det kommer bli en sömnlös natt där jag bara vrider mig och tänker för mycket, mer än vad jag brukar. Jag är väl kanske lite av en drömmare, som ändå har visionen om att allt blir som det blir, att det löser sig och att allting, nästan perfekt, bara kan rulla på. Och livet är väl dom nätter då man inte kan sova?

Tänker mest på att jag, när jag väl har chansen att vara helt ärlig, inte tar den. Utan säger nej när jag menar ja, inte berättar som det är eller säger de saker som motparten vill höra för att slippa gräva djupare i allting.

Som sagt, det är dom här nätterna som jag endå på något vis uppskattar högst efter långa-djupa-samtal-med-någon-man-tycker-väldigt-bra-om nätterna.

Inga kommentarer: