23 maj 2007

20.57

Har ingenting bättre för mig än att vänta på att Fråga Olle ska börja. Tragiskt att jag laddar en timme i förväg för ett program som jag inte ens ser som särskilt roande och som dessutom bara varar under typ 20 minuter. Heh. Å andra sidan så har ju reklamen utlovat extremt tokeri och urflippning så till den milda grad, so well, I guess that my evening is saved ^^
Har i och för sig inte varit särskilt produktiv under dagen alls. Sovit efter jobbet, på soffan, duschat och nu här. Igen. Alltid <3
Det jag hade tänkt göra var ju garderobsrensning. Just det, så jag får plats med lite nytt och får bort lite gammalt. Men tydligen så ville inte min kropp ha den orken idag. Kanske nästa dag. Hrmpf. Malin kommer i alla fall på lördag!

1 kommentar:

Anonym sa...

hej, kollat mejlen på sistone? (; kram